بلفاروپلاستی پلک پایین در اصفهان

یکی از روش‌های زیبایی برای از بین بردن چین و چروک و پف زیر چشم، بلفاروپلاستی پلک پایین می‌باشد. در روش جراحی پلک پایین تمامی تمرکز جراح بر روی پوست پلک پایین است و جراحی با یک برش بسیار جزئی در این منطقه شروع می شود؛ بعد از برداشت چربی های اضافه، محل برش خورده بخیه می شود. توجه داشته باشید که این عمل باعث شده تا چشم ها جوان و شاداب تر شوند همچنین ظاهر چشم ها را نیز بهبود می بخشد.

جراحی زیبایی پلک پایین

علت انجام بلفاروپلاستی پلک پایین

با افزایش سن بسیاری از افراد با افتادگی پوست و یا کیسه‌های زیر چشم خود رو به رو می‌شوند. در برخی از افراد نیز دیده شده است که کیسه‌های زیر چشم با پف بسیار شدیدی رو به رو شده است که باعث شده تا ظاهر چشم ها کاملا خسته به نظر برسد پس یکی از اصلی‌ترین اهداف جراحی زیبایی پلک از بین بردن تمامی این مشکلات و ارائه یک ظاهر جوان‌تر و شاداب‌تر به فرد می‌باشد.

با توجه به گفته پزشکان جراحی پلک پایین برای آن دسته افرادی مناسب خواهد بود که می خواهند پف پلک خود را رفع کنند تا ظاهر چشم های خود را بهبود بخشند.

مزایای بلفاروپلاستی پلک پایین

برخی از اصلی‌ترین مزیت‌های که این جراحی کم تهاجمی می‌تواند به همراه داشته باشد عبارتند از:

✳️ داشتن ماندگاری بسیار بالا

✳️ کم تهاجمی بودن عمل

✳️ از بین بردن مشکلات متنوع اعم از پف زیر چشم، چربی‌های اضافه زیر چشم، چین و چروک این ناحیه و….

✳️ از بین بردن گودی زیر چشم و بهبود ظاهر متقاضی

✳️ اصلاح عدم تقارن در پلک‌ های پایین

نحوه جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

دقت داشته باشید که نوع جراحی با توجه به شرایط فرد زیر نظر پزشک متخصص انجام داده می شود که ازجمله مراحل آن عبارتند از:

  • در ابتدایی مرحله پزشک باید به صورت کامل پلک پایینی متقاضی را معاینه کند.
  • در مرحله بعد از بی هوشی عمومی یا بی حسی موضعی برای شروع عمل بایستی استفاده شود.
  • بعد از تزریق بیهوشی نوبت به برش‌هایی است که باید در ناحیه پلک پایین ایجاد شوند.
  • سپس پزشک باید با استفاده از ابزارهای مخصوص بافت‌های اضافی، چین و چروک‌های پایین پلک را به صورت کامل حذف کند
  • بعد از حذف تمامی این موارد محل برش خورده بخیه می شود.

📌 نکته: به این نکته توجه داشته باشید در بسیاری از موارد جراحی پلک پایین با دیگر روش‌های متنوع زیبایی انجام می‌شود. این جراحی در بسیاری از موارد تحت بیهوشی عمومی صورت می‌گیرد و تنها در موارد نادر با بی حسی موضعی انجام می‌شود. زمان انجام عمل جراحی در هر فرد متفاوت خواهد بود و معمولاً نیازمند به 1 الی 2 ساعت زمان خواهد بود.

بلفاروپلاستی پلک پایین به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

کاندیدای مناسب جراحی پلک پایین

افرادی که قصد دارند به سراغ عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین بروند باید شرایط زیر را داشته باشند تا در دسته کاندیدای مناسب برای این جراحی قرار گیرند:

  • کاندیدای این عمل جراحی باید از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند
  • بهتر است فردی که قصد انجام این عمل را دارند غیر سیگاری باشند.
  • برای جراحی پلک پایین محدودیت سنی خاصی وجود ندارد، اما با توجه به گفته پزشکان بهتر است بیمار بالای 35 سال داشته باشند. زیرا بعد از این دوره علائم پیری و افتادگی پلک پایین خود را نشان میدهند
  • مانند دیگر روش‌های جراحی زیبایی در صورتی که فرد داروی خاصی را مصرف می‌کند و یا شرایط خاصی دارد بهتر است در مرحله اول با پزشک خود مشورت داشته باشد

سؤالات متداول جراحی پلک پایین

بلفاروپلاستی پلک پایین چه میزان ماندگاری دارد؟

این روش به عنوان یک روش دائمی به شمار می‌رود. اما به این معنا نیست که می‌تواند در برابر فاکتورهای طبیعی مانند افزایش سن مقابله کند! در نتیجه می‌توان گفت با توجه به سیستم بدنی فرد ماندگاری این روش متفاوت است و به صورت کلی این جراحی بین 5 الی 10 سال ماندگاری دارد.

آیا جراحی پلک پایین عارضه خاصی را به دنبال دارد؟

عارضه‌هایی که این جراحی از خود نشان می‌دهد به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم بندی شده است. عارضه‌های کوتاه مدت این جراحی می‌توان به خونریزی بعد از عمل و… اشاره کرد. این در حالی است که عارضه‌های بلند مدت این جراحی می‌توان به ایجاد اسکار اشاره کرد.

هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین چقدر است؟

هزینه‌هایی که برای این جراحی باید پرداخت کنید به عوامل متعددی بستگی دارد. همین امر نیز باعث شده است که نتوان برای این جراحی یک هزینه دقیقی را بیان کرد. برخی از اصلی‌ترین عوامل که بر روی هزینه نهایی تأثیر می‌گذارد می‌توان به تجربه جراح، هزینه بیمارستان و یا کلینیک، میزان مورد نظر برای تغییر اشاره کرد.

نتیجه گیری

با افزایش سن پوست زیر چشم دچار بروز مشکلات متنوعی اعم از گودی، تیرگی زیر چشم و ایجاد چین و چروک می‌شود. تمامی این مشکلات باعث می‌شود که پوست پایین پلک شل شده و ظاهر چشم ها را خسته نشان دهد از همین رو جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین می تواند برای برطرف کردن این مشکل گزینه مناسبی باشد.

دکتر آزاده خردمند

متخصص گوش، حلق و بینی فلوشيپ جراحی پلاستیك زیبایی و ترمیمی صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *