تزریق فیلر در اصفهان

تزریق فیلر در اصفهان چگونه انجام می‌شود؟ برای تزریق فیلر در اصفهان به چه پزشکی باید مراجعه کنیم؟ تزریق فیلر چه تاثیری در جوانسازی صورت داشته و چقدر ماندگاری دارد؟ تزریق فیلر در چه نواحی از بدن بیشتر کاربرد داشته و مزایا و معایب آن چیست؟

تزریق فیلر در اصفهان یکی از راهکارهای موثر در جوانسازی صورت بوده و در سال‌های اخیر به دلیل راحتی در استفاده و نتایج خوبی که داشته است، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

بهترین دکتر تزریق فیلر اصفهان

تزریق فیلر در اصفهان چه مزایایی دارد؟

تزریق فیلر در اصفهان باعث حجم‌دهی به نقاط مختلف بدن شده و از این طریق به برطرف شدن چین و چروک های پوستی، گودی‌های زیر چشم و … کمک می‌کند. در واقع تزریق فیلر با برطرف کردن این گونه عوارض که در اثر بالا رفتن سن، خستگی زیاد، بیماری و … در افراد ایجاد می‌شود، ظاهر زیبای جوانی را به آن‌ها بازگردانده و نگرانی‌های او برای زیبایی چهره، پیر به نطر آمدن و … را به کلی از بین می‌برد.

همچنین بسیاری از افرادی که به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند، در اولین قدم با لاغری صورت خود مواجه می‌‍شوند که برای بیشتر افراد، ناخوشایند و نامطلوب است. این گروه از افراد نیز، می‌توانند به جای نگران بودن در این مورد با تزریق فیلر، لاغری چهره خود را برطرف کرده و ظاهر زیبای چهره خود را بازیابند.

بسیاری از افراد نیز به دنبال یک راه مناسب و بی‌خطر برای رفع خط خنده، جای اخم و یا حتی آثار زخم و جای جوش در صورت خود هستند؛ تزریق فیلر برای این گونه موارد نیز یک راهکار موثر و بی ضرر است که می‌تواند زیبایی و نشاط را به چهره این افراد بازگردانده و نواقص ایجاد شده در آن را به خوبی برطرف کند.

تزریق فیلر افزون بر این، مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌‎‌ها می‌پردازیم:

  • بهبود بافت پوست
  • جلسات درمانی کوتاه و سرپایی
  • اصلاح نواقص و فرم صورت
  • ماندگاری طولانی مدت
  • بدون هیچ گونه عوارضی
  • بهترین نوع فیلر برای تزریق
  • دوران نقاهت کوتاه و جذب شدن سریع فیلر تزریق شده به پوست

فیلرها یا پرکننده‌ها موادی ژل مانند هستند که برای پر کردن شیارهای موجود در پوست، چروک ها، برجسته کردن لب ها و گونه ها، پر کردن اسکارها، لیفتینگ پوست و … به کار می‌روند.

بهترین فیلر یا ژل‌هایی که برای تزریق فیلر، تزریق ژل و … استفاده می‌شوند، ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید هستند که در حقیقت ترکیب قندی (گلیکوز آمینو گلایکان) بوده که در همه ارگان‌های بدن وجود دارد و از سازگاری بالایی با بافت زنده برخوردار است.

عوارض تزریق فیلر در اصفهان

همان طور که گفته شد، تزریق فیلر عوارض چندان زیادی نداشته و فواید و مزایای آن در مقایسه با عوارض احتمالی که ممکن است به دنبال داشته باشد، بسیار بیشتر است. یکی از عوارضی که تزریق فیلر ممکن است به دنبال داشته باشد، تورم و کبودی محل تزریق بوده که به حجم فیلر تزریق شده بستگی خواهد داشت. این تورم و کبودی نیز، در طول چند هفته از بین رفته و جای نگرانی نخواهد داشت؛ اما بهتر است برای انجام تزریق فیلر به بهترین جراح بینی در اصفهان مراجعه کرده تا در این مورد نیز، نگرانی نداشته باشید.

اقدامات پیش از تزریق فیلر در اصفهان

پیش از تزریق فیلر، لازم است تا نکاتی را مورد نظر قرار داده و رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • پرهیز از سیگار کشیدن و یا استفاده از قلیان به مدت شش هفته پیش از تزریق
  • نوشیدن آب کافی برای اطمینان از آبرسانی پوست و تامین آب مورد نیاز بدن
  • پرهیز از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین، وارفارین، دیکلوفناک، بروفون و…

همچنین لازم است این نکته را بدانید که گرچه تزریق فیلر در یک جلسه در زمان کوتاه و به صورت سرپایی انجام شده و دوران نقاهت چندان زیادی ندارد، اما بهتر است حتما یک بازه زمانی را برای استراحت خود در نظر بگیرید تا ضمن بهبودی سریع‌تر، بهترین نتیجه را از تزریق فیلر خود بگیرید.

دکتر آزاده خردمند

متخصص گوش، حلق و بینی فلوشيپ جراحی پلاستیك زیبایی و ترمیمی صورت