عمل بینی طبیعی در اصفهان

عمل بینی طبیعی در اصفهان به مهارت و هنر جراح بستگی دارد. جراح پلاستیکی که انتخاب می‌کنید مهم‌ترین عامل در دستیابی به جراحی زیبایی بینی طبیعی است. جراحی بینی به دلیل پیچیدگی های فنی و چالش برانگیز بودن از نظر هنری مشهور است. انتخاب یک جراح که نه تنها دارای مدرک است، بلکه دارای سال‌ها تجربه در انجام جراحی های پلاستیک به طور کلی، بلکه به طور خاص جراحی بینی است، ضروری است. در غیر این صورت ممکن است بینی غیرطبیعی و احتمالاً مشکلات عملکردی در تنفس خود پیدا کنید.

آیا شما به جراحی بینی فکر می کنید، اما می ترسید که در نهایت با یک بینی غیرطبیعی روبرو شوید که بدتر از بینی ای که جایگزین کرده اید به نظر برسد. نگران نباشید. بهترین جراح بینی در اصفهان می‌داند که چگونه یک عمل بینی با ظاهری طبیعی ای را که دوست دارید انجام دهد.

ویژگی های بینی طبیعی

در بینی طبیعی سوراخ های بینی خیلی کوچک نمی شوند. قوس پشت بینی بسیار کوچک است. و جراح بینی سعی می کند زاویه مناسبی بین بینی و پیشانی ایجاد کند.

واضح ترین علامت بینی طبیعی فاصله بین لب بالا و بینی است که بین 90 تا 95 درجه است. و از سرریز شدن نوک بینی جلوگیری می کند.

دلایلی که باعث می شود افراد تحت عمل بینی طبیعی در اصفهان قرار بگیرند

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود افراد به دنبال جراحی بینی طبیعی در اصفهان باشند. بسیاری از افراد به طور خاص به دنبال جراحی بینی طبیعی هستند و دلیل اصلی آن این است که از اندازه، شکل یا ظاهر بینی ناراضی هستند، اما نمی‌خواهند تغییرات اساسی ایجاد شود. جراحی بینی بدون اسکار دکتر آزاده خردمند بهترین گزینه برای اطمینان از جراحی زیبایی بینی طبیعی است، اما کسانی نیز هستند که به دلایل زیر این مسیر را انتخاب می کنند:

  • برای ترمیم آسیب بینی که ممکن است در اثر آسیب ایجاد شده باشد
  • برای برطرف کردن عیب‌های بینی که از بدو تولد وجود دارد
  • برای بهبود تنفس و جلوگیری از احتقان بینی (دلیل رایج برای تعداد زیادی از ورزشکاران)
  • برای اصلاح یک عمل بینی بی اثر یا ناموفق انجام شده توسط جراح کمتر ماهر

عمل بینی طبیعی در اصفهان

بسیاری از افرادی که جراحی بینی انجام می دهند پس از دیدن نتایج از ظاهر مصنوعی بینی خود راضی نیستند. جراحی بینی طبیعی در اصفهان به افراد این امکان را می دهد که فقط عیوب بینی خود را برطرف کرده. و نواحی زیبای بینی را دست نخورده نگه دارند. در جراحی بینی طبیعی بسیاری از افراد متوجه جراحی بینی نمی شوند.

بینی شما در مرکز صورت شما قرار دارد که یکی از ویژگی های مشخص نمایه شماست. در حالی که بسیاری از مردم به بینی خود فکر نمی کنند، اما اگر شکل یا اندازه بینی خود را آزار می دهد. می دانید که می تواند به طور قابل توجهی بر اعتماد به نفس و تصویر شما تأثیر بگذارد.

به طور کلی در عمل بینی طبیعی در اصفهان تغییرات زیادی در بینی ایجاد نمی شود. بینی بی عیب و نقص که به خوبی با بقیه قسمت های صورت هماهنگ باشد زیبایی چهره فرد را افزایش می دهد. در حالی که بینی بسیار کوچک و راست نه تنها زیبایی چهره را ایجاد نمی کند. بلکه باعث ایجاد ناهماهنگی بین صورت و اعضای آن می شود.

دکتر آزاده خردمند بهترین انتخاب برای عمل بینی طبیعی در اصفهان

یک بینی واقعا زیبا، بینی ای است که با دیگر ویژگی های صورت شما هماهنگ باشد. و میراث و هویت شما را در بر بگیرد و بهینه کند. دکتر آزاده خردمند به‌عنوان یک جراح پلاستیک صورت، نگاهی دقیق به تناسب‌ها و زیبایی‌شناسی ظریفی دارد. که هدف آن بازگرداندن هماهنگی بدون از بین بردن فردیت است. در صورتی که می خواهید در مورد معیارهای زیبایی بینی بیشتر بدانید، به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

ابزارهای جراحی نیز دستخوش انقلاب شده‌اند و دستیابی به نتایج ظریف‌تر و طبیعی‌تر جراحی زیبایی بینی با آسیب کمتر به بافت اطراف را ممکن می‌سازند. در طی این عمل جراحی پلاستیک، دکتر آزاده خردمند از ابزارهای میکروسکوپی کوچکتر برای دقت بسیار زیاد بر روی استخوان و غضروف استفاده می کند. این به او اجازه می دهد تا تغییرات بسیار کنترل شده ای را در جراحی بینی انجام دهد. که منجر به تورم و کبودی کمتر می شود.

مروری بر فرآیند عمل بینی طبیعی در اصفهان

رینوپلاستی طبیعی در اصفهان از طریق برش‌های دقیق و مجسمه‌سازی دقیق، ساختار زیرین بینی و در نتیجه ظاهر آن را اصلاح می‌کند. بخش‌های آسیب‌دیده بینی عبارتند از:

  • بافت بینی
  • استخوان بینی
  • غضروف، به ویژه غضروف جانبی فوقانی که در قسمت میانی بینی قرار دارد. و غضروف جانبی تحتانی که نزدیک به سوراخ های بینی است.

قبل از جراحی، با توجه به نوع عمل به شما بیهوشی داده می شود. تا مطمئن شوید که در طول عمل در خواب هستید یا راحت هستید. در طول مشاوره، دکتر آزاده خردمند با شما صحبت خواهد کرد که از طریق کدام نوع بیهوشی (موضعی یا عمومی) ممکن است برای شما مناسب باشد.

نمونه کار بینی طبیعی دکتر آزاده خردمند

ایجاد برش‌های دقیق و بدون جای اسکار

در این مرحله، جراحان دو رویکرد در اختیار دارند تا ساختار داخلی بینی را آشکار کنند و تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند. رویه باز و رویه بسته وجود دارد.

اکثریت قریب به اتفاق تمرین‌کنندگان به حالت اول متوسل می‌شوند، جایی که دهانه‌ها و برش‌ها به صورت خارجی ایجاد می‌شوند. این معمولاً منجر به زخم هایی می شود که مدت ها بعد از عمل باقی می مانند.

دکتر خردمند جراحی بینی طبیعی در اصفهان یا رینوپلاستی بدون اسکار را انجام می دهد که به روش بسته می چسبد. در یک روش بسته، برش هایی در داخل بینی ایجاد می شود. تا اطمینان حاصل شود که هیچ جای زخم قابل مشاهده ای وجود ندارد. و طبیعی ترین نتایج حاصل می شود.

نمونه کار دوم عمل بینی طبیعی دکتر آزاده خردمند

تغییر شکل ظریف بینی، بهبود جریان هوا از طریق سوراخ های بینی

از آنجایی که بینی ها در شکل ها و اندازه های مختلف هستند و شرایط هر بیمار منحصر به فرد است، دکتر دوگار یک رویکرد سفارشی و ظریف را برای هر مورد در نظر می گیرد. در زیر چند نمونه وجود دارد که ممکن است اتفاق بیفتد:

دَر بیمارانی که بینی بسیار بزرگ یا پیازدار دارند، غضروف های اضافی ممکن است به طور استراتژیک برداشته شوند.

در برخی از بیماران، انحراف سپتوم ممکن است مشکل را ایجاد کند. این زمانی اتفاق می‌افتد که تیغه بینی، دیواره نازک غضروفی که دو سوراخ بینی را از هم جدا می‌کند، کج یا نامرتب است. با انحراف سپتوم، مشکلات تنفسی، خونریزی از بینی یا درد صورت می‌تواند آشکار شود. تیغه بینی را می توان به حالت طبیعی اصلاح کرد بدون اینکه ظاهر و عملکرد کلی بینی به خطر بیفتد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه جراحی انحراف بینی مراجعه کنید.

پایان دادن به رویه عمل بینی طبیعی

این مرحله شامل بستن برش های داخلی است. تا هیچ بریدگی یا جای زخم ایجاد نشود. و بینی به حالت طبیعی خود در شرایط بهتر و بهبود یافته تر بازگردد.

برای انجام عمل بینی طبیعی عجله ای وجود ندارد. نهایت دقت و توجه به جزئیات برای اطمینان از طبیعی بودن نتیجه برای آناتومی و تقارن صورت شما مشاهده می شود.

برای اطلاع از هزینه بینی در اصفهان، به صفحه آن مراجعه کنید.

خلاصه کلام

عمل بینی طبیعی در اصفهان یک استراتژی است که بر حفظ غضروف، استخوان و بافت نرم بینی در یک موقعیت طبیعی و ایجاد یک کانتور طبیعی تمرکز دارد. این باعث ایجاد بینی می شود که جراحی به نظر نمی رسد. بینی متناسب با صورت است. گاهی اوقات، بینی نسبت به بینی که با آن متولد شده‌اید، بیشتر به چهره‌تان می‌آید.

دکتر آزاده خردمند جزء بهترین جراحان بینی اصفهان است که عمل بینی طبیعی را به خوبی انجام می دهد.

دکتر آزاده خردمند

متخصص گوش، حلق و بینی فلوشيپ جراحی پلاستیك زیبایی و ترمیمی صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *