با عمل بینی فانتزی نگاهی تیزتر داشته باشید!

عمل بینی فانتزی در اصفهان چگونه انجام می‌شود؟ نتیجه رینوپلاستی فانتزی در اصفهان، به چه عواملی بستگی دارد؟ چه نکاتی را لازم است پس از عمل بینی فانتزی در اصفهان رعایت کنیم تا بهترین نتیجه را از عمل خود بگیریم؟

عمل بینی فانتزی به طور فزاینده ای در سراسر جهان محبوب است. اما چرا این عمل بینی خاص اینقدر شناخته شده است؟ دماغ عروسکی باربی که به آن دماغ پرنسس دیزنی نیز می‌گویند، این نام را به این دلیل گرفته است که شبیه ساختار بینی شخصیت‌های پرنسس در کارتون‌های دیزنی است. بینی منحنی و نازک، نوک بینی کوچک و چرخان (رو به بالا)، یعنی ساختار بینی زیبا و بسیار زنانه از ویژگی های بینی عروسکی باربی است. بزرگترین تفاوت با بینی های طبیعی این است که برآمدگی بینی نازک است و به وضوح انحنا دارد. اگر به دنبال عمل بینی فانتزی در اصفهان هستید با ما همراه باشید.

جراحی بینی عروسکی در اصفهان فقط برای ظاهر انجام نمی شود. این عمل بینی نه تنها ظاهر فرد را بهبود می بخشد، بلکه عملکرد بینی را با آسان کردن تنفس بهبود می بخشد. مشکل تنفسی به اندازه بینی مربوط نمی شود، بلکه به پویایی درونی آن مربوط می شود. جراحی بینی عروسکی باربی هیچ مشکل تنفسی ایجاد نمی کند. ممکن است این نوع بینی برای هر فرم صورت مناسب نباشد. بیمار و جراح باید صورت را به عنوان یک کل ارزیابی کنند و با هم در مورد مناسب ترین ساختار بینی تصمیم گیری کنند.

از طریق جراحی در بیماری که به درستی انتخاب شده است. ترکیبی از تغییر مشخصات خط پشتی و تغییرات نوک می‌تواند به دست آید. کاهش ارتفاع سپتوم خرک میانی و استخوان های فوقانی بینی از طریق استئوتومی و برداشتن غضروف نیمی از هدف را محقق می کند. کوتاه شدن نوک بینی و چرخش به سمت بالا از طریق برداشتن قسمتی از تیغه دمی و بخیه زدن نوک بینی به سپتوم، یک سوم تحتانی شکل بینی را تغییر می‌دهد.

ویژگی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی، یک بینی کوچک و ظریف با نوک سر بالا و قوس زیبا به شما می‌دهد. در این نوع جراحی بینی، به دلیل آن که بینی شخص، بسیار کوچک شده و ممکن است برای تنفس او مشکلاتی ایجاد کند، لازم است تا برای انجام آن به بهترین جراح بینی در اصفهان مراجعه کنید. ضمن آن که باید تمام سوابق پزشکی خود را در اختیار جراح بینی گذاشته و تمام دغدغه‌ها و سوالات خود را نیز با او در میان بگذارید.

عمل بینی عروسکی در اصفهان، افزون بر این که نواقص و ایرادات بینی را برطرف کرده و در واقع با هدف درمانی و اصلاح عیوب بینی انجام می‌شود، ظاهر زیباتر و عروسکی به آن خواهد داد. چرا که در این نوع جراحی بینی در اصفهان، اندازه بینی کوچک‌تر شده و فاصله بین لب بالایی و نوک بینی را افزایش می‌دهد. قوس ایجاد شده در عمل بینی عروسکی در اصفهان نیز، زاویه‌ای در حدود 105 درجه، بین نوک بینی و لب بالایی فرد ایجاد خواهد کرد.

کاندیدای مناسب عمل بینی فانتزی در اصفهان

این عمل توسط جراحان مجربی انجام می شود که بر این مدل بینی تسلط کامل دارند. مدل مردانه این نوع بینی دماغ عروسکی کن نام دارد. این جراحی برای بسیاری از انواع بینی بدون در نظر گرفتن سن و قومیت قابل انجام است. با این حال، نتیجه ممکن است همیشه در سطح مطلوب به دست نیاید. به خصوص در بیمارانی که برجستگی بینی کم دارند و در بیمارانی که پوست بسیار ضخیم دارند. با رینوپلاستی بینی باربی، نوک بینی به این صورت است.

  • کمی منحنی
  • وارونه
  • کوچک

عمل بینی فانتزی در اصفهان

عمل بینی فانتزی در اصفهان برای ایجاد شکل ظریف نیاز به برداشتن بافت نرم، غضروف و استخوان دارد که خطر فرو ریختن را افزایش می دهد. شکل بینی بر اساس غضروف و استخوان است، بنابراین اگر مقدار زیادی از آن توسط پزشک برش داده شود، پشتیبانی بسیار کمتری خواهد داشت.

رینوپلاستی بینی باربی روشی است که با ایمپلنت انجام می شود. با کمک ایمپلنت، ناهنجاری های بینی اصلاح می شود. افتادگی نوک بینی با این روش خیلی سریع برطرف می شود. برای انجام این کار، ابتدا نوک بینی تیز می شود و بعداً با یک پل مستقیم بالا می رود.

عمل بینی فانتزی در اصفهان مطابق با سوراخ های بینی و متناسب با فرم بینی و زوایای سوراخ های بینی انجام می شود. به همین ترتیب، انحنای بینی نیز متناسب با ویژگی های صورت بیمار تنظیم می شود.

مزایای عمل بینی فانتزی در اصفهان

از ویژگی های جراحی بینی فانتزی در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک بینی کوچک
  • بهبود تنفس
  • شکل پل بینی اصلاح می شود.
  • شکل نوک بینی جلوه زیبایی شناسی بیشتری دارد.
  • ویژگی‌های صورت برای جذاب‌تر به‌نظر رسیدن، در یک راستا قرار می‌گیرند.

عوارض جراحی بینی فانتزی در اصفهان

جراحی بینی فانتزی در اصفهان، مانند هر عمل جراحی دیگری ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است پس از عمل، تورم و کبودی‌هایی در ناحیه جراحی شده داشته باشید که برطرف شدن آن‌ها، نیازمند گذشت زمان خواهد بود.

عوارض دیگری که ممکن است پس از جراحی بینی در اصفهان تجربه کنید شامل مواردی مانند لیست زیر است:

  • التهاب و تورم بینی
  • عدم وجود تقارن در بینی
  • کوچک شدن بیش از اندازه بینی
  • کج شدن و ایجاد انحراف در بینی
  • گرفتگی و انسداد ناشی از تورم بینی
  • بروز افتادگی نوک بینی با گذشت زمان
  • آبریزش بینی و یا خارج شدن ترشحات بد بو از بینی

البته انتخاب یک پزشک متخصص برای انجام عمل بینی فانتزی در اصفهان، نقش موثری در کاهش این عوارض و خطرات پس از عمل داشته و تا حد زیادی از آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین برخی از عوارض عمل بینی فانتزی، کوتاه مدت بوده و با گذشت زمان، برطرف خواهند شد، اما برخی دیگر ممکن است بیمار را ناچار به انجام جراحی‌های ثانویه و صرف وقت و هزینه دوباره کند.

بعد از جراحی بینی فانتزی در اصفهان شما برای اطمینان از بهبودی مناسب نیاز به حمایت دارد. ما به بیماران توصیه می کنیم برای کاهش تورم در 2 روز اول از کیسه های یخ استفاده کنند. پس از دوره نقاهت 5-6 روزه، پزشکان ما ساپورت ها و بخیه ها را برای بررسی نتایج برمی دارند.

تجربه درد، تورم و حتی خونریزی در هفته اول بعد از عمل کاملاً طبیعی است. با این حال، ناخوشایندترین عوارض پس از آن با تخصص جراحی، ظرافت، و به کارگیری تکنیک های خاص. مانند استراتژی بسته، ایجاد برش زیر بینی، به حداقل می رسد.

این امر تهاجمی بودن روش را کاهش می دهد. اما به خاطر داشته باشید که بیمارانی که به دنبال نرم شدن یا تنظیم مجدد ساختار استخوان هستند باید انتظار بهبودی کمی دشوارتر را داشته باشند، فقط می توانند پس از روز اول به درستی غذا بخورند و بخوابند و بعد از آن نتایج تدریجی و روزانه را مشاهده کنند.

بیماران ممکن است برای دیدن نتیجه نهایی عمل تا یک سال تمام منتظر بمانند. بافت پوست و عضله به طور طبیعی بهبود یافته و دوباره تنظیم می شوند. با این حال، تغییرات پس از 1-2 هفته اول پس از عمل بسیار کم است و اغلب غیر قابل توجه است.

نمونه کار عمل بینی فانتزی در اصفهان

اطلاعات کلی در مورد عمل بینی فانتزی در اصفهان

از آنجایی که رینوپلاستی بینی فانتزی در اصفهان اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است، کنجکاوی زیادی را برانگیخته است. رینوپلاستی بینی باربی نه تنها برای ظاهری زیباتر و زیباتر بلکه برای بهبود تنفس نیز انجام می شود. بیمار شروع به تنفس راحت تر می کند. اندازه گیری صورت بیمار با این تکنیک به صورت دیجیتالی ترسیم می شود. پس از تصویرسازی دیجیتال، واجد شرایط بودن بیمار برای این روش ارزیابی می شود.

بهترین جراح بینی در اصفهان بهتر می داند چه چیزی برای بیمار مناسب است، باید در مورد جراحی زیبایی بینی باربی تصمیم درستی بگیرد. جراحی بینی باربی بیشتر به صورت باز انجام می شود. بینی باز می شود و غضروف ها و استخوان ها مجددا تنظیم می شوند. سپس اندازه بینی به اندازه های مورد نظر کاهش می یابد. بعد از فرم دهی، بینی را بخیه می زنند.

عمل بینی فانتزی در اصفهان، برای بینی گوشتی بهتر است و یا استخوانی؟

عمل بینی فانتزی برای بینی‌های استخوانی دارای غضروف‌هایی با استقامت بالا در مقایسه با بینی‌های گوشتی با غضروف‌های شل‌تر و سست، عمل جراحی دشوارتری خواهد بود. ضمن آن که بینی‌های استخوانی، غالبا دارای قوز بوده اما بینی‌های گوشتی، دارای نوک افتاده و به سمت پایین هستند.

بینی‌های گوشتی نیز، پوست ضخیم‌تری از بینی‌های استخوانی داشته و انجام عمل بینی گوشتی را کمی دشوار می‌کند. البته یک پزشک با تجربه که جراحی‌های بینی درمانی و زیبایی متعددی انجام داده است، از مهارت بسیار بالایی برخوردار بوده و نتیجه عمل بینی در اصفهان را مطابق انتظار شما، پیش خواهد برد.

مراقبت های پس از جراحی بینی فانتزی در اصفهان

پس از جراحی بینی فانتزی در اصفهان لازم است برخی از مراقبت‌ها و نکات بهداشتی را رعایت کرده تا نتیجه بهتری از عمل خود بگیرید و دوران نقاهت کوتاه‌تری نیز، داشته باشید.

سوزش، التهاب و ورم پس از عمل جراحی، یک اتفاق کاملا طبیعی بوده و نباید شما را نگران کند، اما باید برای کاهش دادن و التیام این دردها و تورم‌ها و جلوگیری از بیشتر شدن آن‌ها، نکاتی را رعایت کنید، به عنوان مثال:

  • چسب بینی خود را با احتیاط و به آرامی بر روی بینی خود چسبانده و مورد استفاده قرار دهید.
  • از پاک کننده‌های مناسب برای شست‌وشوی بینی بعد از جراحی استفاده کنید تا میزان آسیب به بافت‌های بینی را به حداق برسانید.
  • از داروهای التیام بخش که در کاهش قرمزی و التهابات ناحیه جراحی شده موثر بوده و همچنین مورد تایید پزشک‌تان است، استفاده کنید.

ریکاوری عمل بینی فانتزی چگونه است؟

بعد از جراحی، بینی شما برای اطمینان از بهبودی مناسب نیاز به حمایت دارد. ما به بیماران توصیه می کنیم برای کاهش تورم در ۲ روز اول از کیسه های یخ استفاده کنند. پس از دوره نقاهت ۵-۶ روزه، پزشکان ما ساپورت ها و بخیه ها را برای بررسی نتایج برمی دارند.

تجربه درد، تورم و حتی خونریزی در هفته اول بعد از عمل کاملاً طبیعی است. با این حال، ناخوشایندترین عوارض پس از آن با تخصص جراحی، ظرافت، و به کارگیری تکنیک های خاص. مانند استراتژی بسته، ایجاد برش زیر بینی، به حداقل می رسد.

این امر تهاجمی بودن روش را کاهش می دهد. اما به خاطر داشته باشید که بیمارانی که به دنبال نرم شدن یا تنظیم مجدد ساختار استخوان هستند باید انتظار بهبودی کمی دشوارتر را داشته باشند، فقط می توانند پس از روز اول به درستی غذا بخورند و بخوابند و بعد از آن نتایج تدریجی و روزانه را مشاهده کنند.

بیماران ممکن است برای دیدن نتیجه نهایی عمل تا یک سال تمام منتظر بمانند. بافت پوست و عضله به طور طبیعی بهبود یافته و دوباره تنظیم می شوند. با این حال، تغییرات پس از ۱-۲ هفته اول پس از عمل بسیار کم است و اغلب غیر قابل توجه است.

دکتر آزاده خردمند

متخصص گوش، حلق و بینی فلوشيپ جراحی پلاستیك زیبایی و ترمیمی صورت