لیفت صورت

در اثر افزایش سن یا قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و مستعد افتادگی و چین و چروک می شود ، عمل لیفت صورت یکی از رایج ترین اعمال زیبایی است که خانم دکتر آزاده خردمند آن با بالاترین کیفیت جهت رفع علائم و نشانه های پیری و همچنین جوانسازی پوست انجام می دهد.

لیفت صورت

کاربردهای لیفت صورت

• سفت کردن پوست صورت
  • کاهش افتادگی و چین و چروک پوست
  • کاهش چروک اطراف لب
  • ایجاد زوایای صورت و خط گونه

کاندیدای لیفت صورت

• به طور کلی کاندیدای این عمل زیبایی و جوانسازی می بایست از سلامت عمومی مناسبی برخوردار بوده و انتظاراتی واقع گرایانه از عمل داشته باشد.
  • افرادی که نشانه های پیری در صورتشان مشهود است.
  • افرادی که در اثر کاهش وزن دچار پوست اضافی و شل در صورت شده اند.

جراحی لیفت صورت

این جراحی تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی انجام می گیرد. در فرآیند جراحی به منظور ترمیم صورت و جوانسازی پوست در داخل مو برش هایی ایجاد می گردد و قسمت های اضافی پوست از ناحیه گوش به عقب کشیده می شوند. سپس عضلات و چربی اضافی پوست جدا شده و ساکشن می شود و بدین ترتیب پوست و عضلات صورت سفت شده و در مرحله آخر ، پوست اضافه برداشته می شود. مدت زمان این جراحی غالبا ٣ الی ٥ ساعت به طول می انجامد.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت صورت

با رعایت مراقبت های پس از عمل جراحی زیبایی می توان حصول نتیجه رضایت بخش و دستیابی به چهره ای جوان را سرعت بخشید.

• استفاده از کمپرس سرد به مدت 2 الی 4 روز به منظور کاهش تورم و درد
  • استحمام پس از 4 روز
  • اجتناب از قرارگیری در معرض مستقیم فشار آب
  • پاکسازی و ضدعفونی نمودن زخم به منظور پیشگیری از عفونت و علائم آن
  • امکان آرایش ، حداقل 7 روز پس از جراحی و برداشتن بخیه ها
  • پرهیز از برنزه کردن و قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب به مدت چندين ماه

ماندگاری جراحی لیفت صورت

طول عمر این جراحی به خاصیت ارتجاعی مناسب پوست بستگی زیادی دارد ، لذا ماندگاری عمل در افراد مختلف متفاوت می باشد. عوامل دیگری نظیر سن ، جنسیت ، وراثت ، نوع لیفت انجام ‌شده ، رژیم غذایی و غیره نیز در مدت‌ زمان ماندگاری نتیجه عمل موثر می باشند. به طور کلی میانگین طول عمر جراحی ليفت صورت ، 7 الی 10 سال می باشد.