عمل بینی گوشتی در اصفهان

این نوع بینی رایج ترین نوع بینی است که هم در مردان و هم در زنان یافت می شود. معمولاً غضروف ضعیفی دارد و شکلی بزرگ و بیرون زده با نوک گوشتی به سمت پایین دارد. گاهی اوقات به صورت محاوره ای به عنوان بینی انیشتینی شناخته می شود، اگرچه بینی انیشتین نمونه ای جسورانه از بینی گوشتی است. اگر به دنبال عمل بینی گوشتی در اصفهان هستید، با ما همراه باشید.

عمل بینی گوشتی در اصفهان

بینی های گوشتی همچنین می توانند کوچک و ریزه اندام باشند. اما تا زمانی که چاق تر از استخوانی به نظر می رسند همچنان گوشتی هستند. بیش از 24 درصد افراد دارای بینی گوشتی هستند.

نمونه بسیار خوبی از بینی های گوشتی انواع بینی آفریقایی است. پوست بینی ضخیم است، غضروف آن نازک و ضعیف است. روش‌های جراحی قدیمی بینی‌های گوشتی مفید نبودند، زیرا پس از مدتی غضروف به شکل سابق خود باز می‌گردد. امروزه برگشت بینی عملاً نزدیک به صفر است، زیرا تقویت غضروف همزمان با تشکیل ساختار بینی انجام می شود. در تکنیک‌های جدیدتر، جراح غضروف را از وسط سپتوم به نوک بینی حرکت می‌دهد تا غضروف نوک بینی را تقویت کند.

رینوپلاستی باز برای بینی های گوشتی

عمل بینی باز نتایج امیدوارکننده تری را برای بیماران دارای بینی های گوشتی ارائه می دهد. دلیل آن این است که بینی های گوشتی معمولاً برای جذاب شدن نیاز به تنظیمات شدیدتری دارند. در حالی که هر دو جراحی بینی باز و بسته برای بیمارانی که بینی استخوانی دارند رایج است. به عنوان یک اصل کلی، بیمارانی که برای رسیدن به ظاهر بینی مطلوب نیاز به تغییرات اساسی دارند، باید رینوپلاستی باز را انتخاب کنند.

مرحله سوم جراحی بینی گوشتی باز
مرحله دوم عمل بینی گوشتی باز
مرحله اول عمل بینی گوشتی باز

سپتوپلاستی بینی گوشتی

سپتوپلاستی عمدتاً برای اصلاح انحراف تیغه بینی در بیماران استفاده می شود. با بهبودهایی که در طی جراحی سپتوپلاستی ایجاد شده است، بیماران می توانند راحت تر از قبل نفس بکشند. همانند عمل بینی اصفهان، سپتوپلاستی نیز به برخی از تفاوت‌ها بین بینی‌های گوشتی و استخوانی توجه می‌کند.

  • سپتوپلاستی بینی گوشتی از سپتوپلاستی بینی استخوانی پیچیده تر است.
  • هزینه سپتوپلاستی بینی گوشتی از سپتوپلاستی بینی استخوانی بالاتر است.
  • بیمارانی که سپتوپلاستی بینی گوشتی انجام داده اند، در مقایسه با بیمارانی که بینی استخوانی داشته اند، مدت زمان بهبودی بیشتری نیاز دارند.
  • در سپتوپلاستی بینی گوشتی نسبت به سپتوپلاستی بینی استخوانی، می توان پیشرفت های بیشتری را برای ظاهر بینی بیماران به دست آورد.
  • عوارضی که بیماران را پس از جراحی تهدید می کند، در سپتوپلاستی بینی گوشتی از سپتوپلاستی بینی استخوانی جدی تر است.
  • برای اکثر بیمارانی که بینی گوشتی دارند، یک روش باز سپتوپلاستی توصیه می شود. در حالی که در سپتوپلاستی بینی استخوانی می توان هر دو روش باز و بسته را انجام داد.

نوک بینی پیازی در بینی های گوشتی

به طور کلی، نوک بینی پیازی برای بیشتر بینی های گوشتی معمول است. بینی های استخوانی می توانند نوک بینی پیازی داشته باشند، اما داشتن نوک بینی پیازی در افرادی که بینی های گوشتی دارند، شایع تر است. برای درمان این نارسایی بینی، بیماران می توانند جراحی بینی یا رینوپلاستی غیر جراحی انجام دهند. مهم نیست که آنها بینی پیازی در بینی گوشتی داشته باشند یا بینی استخوانی، جراحی زیبایی بینی (به خصوص جراحی) نتیجه امیدوارکننده ای را به شما ارائه می دهد.

تکنیک های مختلف مورد استفاده در عمل بینی گوشتی در اصفهان

از آنجایی که بیمارانی که بینی های گوشتی دارند ممکن است برای به دست آوردن ظاهر بینی مورد نظر نیاز به اصلاحات مختلف داشته باشند. جراحان از تکنیک های متفاوتی در حین جراحی استفاده می کنند. تکنیک رینوپلاستی مورد نیاز شما باید با مشورت پزشک تعیین شود. برای آشنایی شما با تکنیک های رایج مورد استفاده در رینوپلاستی بینی گوشتی در اصفهان، قسمت زیر را ارائه می دهیم. در زیر می توانید ببینید که چگونه این تکنیک ها ممکن است برای بیماران مختلف سودمند باشد.

پیوند غضروف

با استفاده از این تکنیک، جراح غضروف های اضافی را از بینی می گیرد و آنها را به قسمت دیگر سطح بینی پیوند می دهد. با استفاده از پیوند غضروف می توان به بینی های گوشتی بیماران شکل بینی ظریفی داد.

کاهش چربی

در طی این تکنیک، جراح گوشت و چربی اضافی را از بینی (به خصوص در نوک بینی) خارج می کند. با توجه به این کاهش، بینی نازک شده ای به وجود می آید که ظاهر بینی را برای بیماران بسیار بهبود می بخشد.

کاهش متناسب سایز بینی

در این روش جراح سعی می کند فاصله بین پوست بینی و ساختار بینی را کاهش دهد تا نتیجه دلخواه را به دست آورد. به عبارت دیگر، جراح سعی می کند با اعمال تغییرات مورد نیاز، ضخامت پوست بینی را کاهش دهد. نتیجه این تکنیک شکل بینی بیشتر شکل می گیرد.

پشتیبانی ساختاری بینی

این جایی است که جراح بینی گوشتی اصفهان، تغییراتی را در ساختار بینی انجام می دهد تا نسبت قابل قبولی بین اندازه بینی و اسکلت آن ایجاد شود. در این روش جراح با کاهش گوشت و چربی بیش از حد زیر آن، اصلاحاتی را روی پوست بینی اعمال می کند.

مراحل بهبودی بینی های گوشتی

روش های کلی بهبودی هم برای بینی های گوشتی و هم برای بینی های استخوانی تقریباً یکسان است. اگرچه، تفاوت هایی بین جدول زمانی بهبودی برای بیمارانی که رینوپلاستی بینی گوشتی و استخوانی دارند، وجود دارد. بسیار مهم است که به طور کامل در مورد مسیرهایی که باید برای داشتن یک دوره بهبودی بهتر در نظر بگیرید، مطلع شوید.

  • بیماران باید حداقل به مدت 3 ماه از هر گونه فعالیت بدنی تنش زا اجتناب کنند.
  • به جای دوش گرفتن، بیماران باید هفته اول بعد از عمل خود حمام کنند
  • خوردن غذاهای با فیبر بالا به بهبودی زودتر کمک می کند
  • از خندیدن یا خنده شدید بپرهیزید
  • دندان ها را به آرامی و به آرامی مسواک بزنید
  • انجام فعالیت های سنگین در دو هفته اول ممنوع است
  • بیماران باید از دمیدن بینی خود اجتناب کنند
  • تا حد امکان زیر نور خورشید نمانید
  • از استعمال دخانیات و نوشیدن الکل خودداری کنید
  • از شنا کردن خودداری کنید
نمونه کار جراحی بینی گوشتی-آزاده خردمند

استخوان های گوشتی و پولیپ بینی

همانطور که گفته شد، بینی های گوشتی با پوست های چرب و نسبتا ضخیم بینی مشخص می شوند. این ویژگی ها به همراه سایر ویژگی های بینی های گوشتی باعث می شود که پولیپ در بینی های گوشتی ظاهر شود. ممکن است زمانی که برای اولین بار تشخیص دادید که روی بینی خود پولیپ دارید، دردی احساس نکنید. با این حال، هر چه بزرگتر می شود، برای شما دردناک و آزاردهنده می شود. در برخی موارد، این پولیپ‌ها بیماران را متقاعد می‌کردند تا با انجام جراحی زیبایی بینی به درمان آن‌ها بپردازند.

بیماران باید توجه داشته باشند که انجام رینوپلاستی گوشتی با استفاده از روش های فوق نیازمند تجربه و تخصص بالا از جراحان است. بنابراین، اگر می خواهید نتیجه ای پررونق از جراحی بینی خود داشته باشید، باید یک جراح پلاستیک قابل قبول یا متخصص گوش و حلق و بینی باتجربه را انتخاب نمایید.

بهترین جراح بینی گوشتی در اصفهان

دکتر آزاده خردمند به عنوان بهترین جراح بینی در اصفهان شناخته می شود. برای هر بیمار، او ساختار استخوان، غضروف، نوع پوست، قومیت و بینش شما را در ایجاد زیبایی شناسی متعادل برای ساختار بینی که بهترین تناسب با تناسب صورت شما را دارد، در نظر می گیرد. به دست آوردن بینی که همیشه می خواستید نیاز به تخصص در جراحی زیبایی بینی، مهارت های جراحی سطح بالا، مهارت های ارتباطی عالی و هنر دارد.

جراحی بینی می‌تواند مکمل سایر جراحی‌های صورت، مانند جراحی پلک، بزرگ‌کردن گونه یا لیپوساکشن صورت باشد. دکتر آزاده خردمند با سالها تجربه و توانایی ایجاد نتایج طبیعی زیبایی بینی که واقعاً ویژگی های شما را بهبود می بخشد، به عنوان بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در اصفهان شهرت کسب کرده است.

هزینه عمل بینی گوشتی در اصفهان

بیماران جراحی زیبایی بینی باید برای محاسبه هزینه دقیق عمل مورد نیاز خود، عوامل موثر بسیاری را در نظر بگیرند. یکی از این عوامل، وضعیتی است که بیماران خاص از آن رنج می برند. همانطور که قبلاً گفته شد، اصلاحات مورد نیاز در بینی های گوشتی بسیار شدیدتر از بینی های استخوانی است. از این رو هزینه رینوپلاستی بینی استخوانی اندکی ارزانتر از هزینه جراحی بینی گوشتی است. برای توجه شما، ما سایر عوامل مؤثر بر هزینه جراحی بینی را در زیر لیست می کنیم.

  • تجربه و مهارت جراح
  • منطقه ای از شهر که می خواهید جراحی بینی خود را انجام دهید
  • نوع بیهوشی مورد نیاز
  • بیمارستانی که برای انجام جراحی بینی خود انتخاب کرده اید
  • پیچیدگی و تکنیک های مورد استفاده برای جراحی زیبایی بینی

برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه جراحی بینی خود، با مطب دکتر آزاده خردمند تماس بگیرید.

دکتر آزاده خردمند

متخصص گوش، حلق و بینی فلوشيپ جراحی پلاستیك زیبایی و ترمیمی صورت